Partners

Partners

Fresh Dynamics werkt samen met verschillende partijen die oplossingen aanbieden rondom Dynamics AX/

Dyn365FO. In samenwerking met onze partners ontwikkelen en leveren wij de connectoren voor die oplossingen.

Zo kunt u gebruik maken van moderne technieken en oplossingen.


Op deze manier helpen wij uw bedrijf bij het optimaliseren van uw processen en het behouden of verkrijgen van een

vooraanstaande plek op een markt met steeds verder toenemende concurrentie.

Easy Systems

FreshPurchase2Pay

Met purchase-to-pay (vaak afgekort tot P2P) wordt het hele proces van bestelaanvraag, inkoop/aankoop tot en met het (automatisch)

betalen van de factuur bedoeld. Een synoniem voor dit begrip is ook wel “procure to pay” of “procurement”. Purchase-to-pay automatiseert

en standaardiseert processen. Het purchase-to-pay proces omvat de beginstap van interne bestelaanvraag tot de eindstap van de factuur betalen.

En ook alle tussenliggende stappen zoals bevestigingen order, inkoop order matching, controleren inkoop etc. Verder omvat dit proces alle

bevestigingen en goedkeuringen met de daarbij horende documenten.

Onze EasySystems connector is geschikt voor alle versie van Microsoft Dynamics AX / Dyn365FO.

We automatiseren dit graag bij onze klanten waarbij Fresh Dynamics de ERP-kennis inbrengt en de connector-software levert.

Microsoft

Het is alweer een aardig tijdje geleden dat Microsoft het ERP systeem van Damgaard heeft overgenomen.

We schrijven 2004, en toen heeft Microsoft meteen ook het bij dat product behorende partnernetwerk overgenomen.

Fresh Dynamics is sinds 2008 partner. Wie meer wil weten over Microsoft kan terecht op https://www.microsoft.com/nl-nl.

2Control

Met onze partner 2Control zorgen we voor de interne beheersing en informatiebeveiliging

van uw Microsoft Dynamics AX / Dyn365FO omgeving met autorisatiesoftware.

De standaard autorisatiemogelijkheden in Microsoft Dynamics AX / Dyn365FO zijn niet volledig en geven

onvoldoende inzicht in de kwaliteit van de autorisaties. Door het toepassen van autorisatiesoftware voorkomt

u dat het autorisatieproces binnen Microsoft Dynamics AX / Dyn365FO een zeer complex en tijdrovend proces wordt.

De autorisatiesoftware ondersteunt de volledige autorisatiecyclus: ontwerpen, bouwen, beheren en monitoren.

Zo bent u in control met uw eigen organisatie en hierdoor kunt u compliant en risicobewust ondernemen en beperkt u interne risico's.

Alumio

Samen met Alumio synchroniseren en verbinden we gegevens van de verschillende systemen die bij u in gebruik zijn.

Daarmee verminderen we de manuele acties van de medewerkers, en de daarbij horende data invoer fouten.


Fresh Dynamics zorgt in deze samenwerking voor de Microsoft Dynamics AX / Dyn365FO kennis en de ERP connectie software.

youwe

Youwe is een ISO-27001 gecertificeerde internationaal full-service digital agency met meer dan 220 medewerkers in Nederland,

Groot-Brittannië, Zweden, Finland, Oekraïne en Indonesië. Met data en slimme algoritmen helpen zij organisaties bij te blijven in

de voortdurend veranderende digitale wereld. Youwe combineert daarbij steeds technologie, data en creativiteit.

Zo veranderen en verbeteren zij de manier waarop de merken communiceren met hun klanten. Komt daarbij een

Magento – Dynamics connector in beeld dan werkt Youwe samen met Fresh Dynamics.

Samen met Youwe zorgen wij voor een naadloze ERP integratie, naar wens met of zonder PIM-Core.


Scope data

Voor professionals & oplossingen in BI, Data & Analytics


Werken met data treft mensen, processen en techniek. Scope Data is een gespecialiseerde dienstverlener,

die voorziet in oplossingen voor de impact van data op de menselijke kant van organisaties. Die oplossingen

bestaan uit kennis en menselijke capaciteit op het gebied van data gedreven werken of de weg daar naartoe.

Als gespecialiseerde dienstverlener is Scope Data sterk in Project- & Interim Management, Detachering en

Werving & Selectie. De mens staat centraal in onze dienstverlening. Omgevingen en organisaties veranderen,

maar niet zonder mensen. Organisaties bestaan uit mensen. Beide helpen wij graag vooruit, op een menselijke,

persoonlijke en betrokken manier.

Easy Conta

Easy Conta ontzorgt de klanten door het bieden van een stabiel ERP-platform in de cloud, tegen een zeer acceptabele prijs en met
een goede support. De specialisten van Easy Conta hebben jarenlang ervaring met het implementeren van ERP-systemen bij bedrijven
van verschillende omvang in verschillende branches. Klanten kunnen daardoor gebruik maken van alle mogelijkheden die Uniconta biedt.
Het doel van de implementatie is steeds is een volledige ondersteuning en optimalisatie van de bedrijfsprocessen. En mocht dat nuttig en
nodig zijn dan kan Easy Conta ook met add on’s en apps het dagelijkse werk van de klanten nog verder vereenvoudigen.

Quadira

Advanced-Forms® is een gebruiksvriendelijke en flexibele oplossing om uw uitgaande documentstromen

(bijvoorbeeld facturen, inkooporders, offertes en transportdocumenten) eenvoudig te automatiseren.

Met Advanced-Forms® bespaart u tijd en kosten, reduceert u fouten en voldoet u aan alle interne en externe

eisen voor de aanlevering en verwerking van al uw uitgaande bedrijfsdocumenten in ieder gewenst formaat,

op iedere gewenste wijze. Deze zeer gebruiksvriendelijke en flexibele formule maakt Advanced-Forms® een unieke

Output Management oplossing. Output Management is een methode om gegevens uit ieder (ERP-)systeem te gebruiken

voor de opmaak, distributie en archivering van documenten. Met Advanced-Forms® krijgt u bovendien veel meer

controle over uw uitgaande documentstromen.


Advanced-Forms® helpt u eenvoudig en snel:


  • Documenten automatisch te printen, versturen en te archiveren
  • Tijdelijke promoties of gepersonaliseerde boodschappen toe te voegen aan uw documenten;
  • Documenten aan te passen in de taal van uw keuze
  • Uw corporate identity toe te voegen aan uw uitgaande documenten
  • Extra documenten automatisch toe te voegen
  • Uw bedrijfsprocessen te automatiseren
  • Uw documenten te valideren in de Advanced-Forms® app

ISPnext

FreshPurchase2Pay

Met purchase-to-pay (vaak afgekort tot P2P) wordt het hele proces van bestelaanvraag, inkoop/aankoop tot en met het (automatisch)

betalen van de factuur bedoeld. Een synoniem voor dit begrip is ook wel “procure to pay” of “procurement”. Purchase-to-pay automatiseert

en standaardiseert processen. Het purchase-to-pay proces omvat de beginstap van interne bestelaanvraag tot de eindstap van de factuur betalen.

En ook alle tussenliggende stappen zoals bevestigingen order, inkoop order matching, controleren inkoop etc. Verder omvat dit proces alle

bevestigingen en goedkeuringen met de daarbij horende documenten.


We automatiseren dit graag bij onze klanten waarbij Fresh Dynamics de ERP-kennis inbrengt en de connector-software levert.


QBS group

"We believe in the power and possibilities of achieving

synergy with a large network of dedicated professionals."


Whether you’re an existing Microsoft Dynamics partner or you’re just considering moving

into the Business Applications space and add either ERP or CRM capabilities to your portfolio.
We at QBS group can help you on your road to success.


At QBS group we hold 250+ years of Dynamics experience, experience that we use to work for

and with our partners to secure our community’s common footprint and market share.

Want to learn more how we do this? Check out our “Become a partner” or “Our Services” pages.

Or reach out directly to have a chat?

Icreative

Wij leveren meer controle en minder complexiteit.

Door automatische factuurverwerking en beheer van inkoop wordt zicht verkregen

op order- en factuurstromen, en daarmee controle op het purchase-to-pay proces.


  • Verlaag operationele kosten
  • Verkrijg uitgaven onder beheer
  • Verbeter afspraken met leveranciers
  • Voorkom factuurfraude
  • Versterk uw MVO positie